تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع‌فقر در ایران آرزوی پدرم بود

با فرارسیدن ایام چهلم رحلت مرحوم آیت‌ا... هاشمی در کشور برنامه‌ها و بزرگداشت‌های متعددی برای ادای احترام به مرحوم هاشمی برگزار شد.

روز نو :  با فرارسیدن ایام چهلم رحلت مرحوم آیت‌ا... هاشمی در کشور برنامه‌ها و بزرگداشت‌های متعددی برای ادای احترام به مرحوم هاشمی برگزار شد.

به گزارش روز نو؛ مرحوم هاشمی همواره بر «وحدت» در کشور تاکید داشت و اکنون مردم با وحدت خود برای حفظ و ادامه راه آیت‌ا... هاشمی تلاش می‌کنند. نمونه بارز آن حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌ا... هاشمی و همچنین در آیین‌های متعددی بود که افراد و انجمن‌های مختلف مردمی برگزار کردند. دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز میزبان محسن هاشمی، فرزند آیت‌ا... هاشمی بود.
 
آیت‌ا... هاشمی برای حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکرد
 
مرحوم آیت‌ا... هاشمی از نخستین روزهای آغاز نهضت انقلاب اسلامی، دوشادوش امام خمینی‌(ره) به مبارزه پرداخت و شکنجه‌های زیادی را تحمل کرد. او پس از پیروزی انقلاب نیز مسئولیت‌های خطیری را به دوش کشید و همواره برای حل مشکلات کشور پیشقدم می‌شد. محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم باشکوه و مردمی بزرگداشت اربعین آیت‎‌ا... هاشمی رفسنجانی که به همت ستاد برگزاری مردمی مراسم و در تالار دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، حضور یافت. او با ابراز خرسندی از حضور در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در گرگان گفت:«از همدردی شما فرهیختگان که سبب تسکین دردهای مردم و خانواده ما شدید، قدردانی می‌کنم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع‌فقر در ایران آرزوی پدرم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..