تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران شایسته بهترین خدمات هستند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ملت ایران مستحق بهترین خدمات هستند، گفت: هدف اصلی شخص رئیس جمهور، وزرا و مدیران استان خدمت به مردمی است که در همه شرایط پای انقلاب و نظام ایستاده‌ و هر سختی را به جان خریده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، سعیدشبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز سه‌شنبه سوم اسفندماه در جمع اهالی روستای کاسین شهرستان ورزقان، با بیان این که ملت ایران مستحق بهترین خدمات هستند، گفت: هدف اصلی شخص رییس جمهور، وزرا و مدیران استان خدمت به مردمی است که در همه شرایط پای انقلاب و نظام ایستاده‌ و هر سختی را به جان خریده‌اند.

وی، با بیان این که بعد از انقلاب کارهای زیادی در این کشور انجام شده، افزود: خدمت به مردم افتخاری برای ماست و ما این مهم را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

شبستری، ادامه داد: هرچند در ابتدای دولت یازدهم، مشکلات و تنگناهای زیادی گریبان‌گیر کشور و مردم شده بود و دولت نیز با مسایل مختلفی از جمله تحریم، تورم، بدهی و کاهش درآمدهای نفتی روبه‌رو بود، اما بعد از سه سال شرایط بسیار تفاوت کرده و وضعیت کشور رو به بهبود است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: اگر چه رسیدن به شرایط مطلوب‌تر زمان‌بر است اما دولت همه تلاش خود را برای حل مشکلات کشور و مردم به کار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران شایسته بهترین خدمات هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..