تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت لرستان

گروه فرهنگی: دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان از برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا و همچنین پخش کلیپی از وصیت‌نامه شهید کیارش در پنجمین جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  مهدی پاپی‌زاده، رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری پنجمین جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت به ریاست استاندار لرستان خبر داد و گفت: این جلسه عصر امروز چهارشنبه، چهارم اسفندماه با حضور مدیران‌کل و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی در استانداری لرستان تشکیل می‎شود.
وی افزود: از موضوعات مورد بحث در این جلسه می‌توان به اعلام برنامه‌های مربوط به روز شهید، ارائه گزارش از اقدامات دستگاه‌های عضو شورا در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل اشاره کرد.
پاپی‌زاده ادامه داد: در حاشیه این جلسه نمایشگاهی از تصاویر شهدا و محصولات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به نمایش گذاشته می‎شود، همچنین کلیپی از وصیت‌نامه خلبان شهید علی کیارش در جلسه پخش خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..