تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد

صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس 15 درصد افزایش یافت.

افزایش 15 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل استاندارد فارس گفت : امسال بیش از 186 پروانه جدید استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر شده که نسبت به پارسال 15 درصد رشد دارد.

رهنما افزود: در 11 ماهه گذشته 550 پروانه استاندارد بدلیل تداوم و استمرار کیفیت محصولات در استان تمدید شد.

وی گفت: اداره کل استاندارد فارس در این مدت بیش از چهار هزار بار از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش بازرسی و بیش از  سه هزار و 200 نمونه کالای تولیدی را برای انجام آزمون نمونه برداری کرد.

مدیرکل استاندارد فارس از بازرسی 18 هزار مرکز عرضه کالا در سطح استان فارس خبرداد و گفت : بازرسی در ایام نوروز و نظارت بر نمایشگاه های عرضه کالا در دستور کار جدی کارشناسان اداره کل است.

رهنما از بازرسی جایگاه های عرضه سوخت خودرو و پمپ های سوخت مایع در استان خبر داد و افزود: بیش از 600 استاندارد ملی در استان فارس بازنگری و پیشنهاد اصلاحی به سازمان مرکزی استاندارد داده شد و یکی از پیشنهادهای کارشناسان اداره کل استاندارد فارس توسط سازمان بین المللی جهانی استاندارد مورد پذیرش قرار گرفت .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..