تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل پتنتی از یک اپلیکیشن خلق آواتار به ثبت رسانده است

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا هم اکنون با درخواست اپل برای ثبت پتنتی جهت ساخت و ویرایش آواتار به صورت حرفه ای موافقت کرده است.

گفتنی است اختراع ثبت شده توسط اپل به یک نرم افزار طراحی آواتارهای مجازی اشاره دارد که ممکن است در سرویس هایی نظیر اپلیکیشن های پیامرسان، ایمیل، دفترچه مخاطبان و بازی های مورد استفاده قرار گیرند.

لازم به ذکر است تعداد نرم افزارهای احتمالی که ممکن است از آواتارهای مورد اشاره بهره ببرند بسیار زیاد است اما با توجه به تصاویر موجود در اسناد این پتنت به نظر می رسد اپل به دنبال خلق پلتفرمی مشابه با «مایکروسافت Xbox آواتارز» و «نینتندوز میس» است.

علاوه بر آن یکی از عکس های موجود در متن اختراع اپل، یک سرویس شبیه به Game Center را نشان می دهد که آمار و ارقام بازیکن را به نمایش گذاشته است.

ناگفته نماند اپل هر ساله تعداد بسیار زیادی اختراع را به ثبت می رساند که ممکن است بسیاری از آنها به مرحله توسعه و تولید نرسند. به عنوان مثال کوپرتینویی ها اخیراً پتنت هایی برای شارژ خودکار ساعت های هوشمند، استفاده از میکرو LED ها در ساخت صفحه نمایش، هدفون هیبریدی و غیره را به ثبت رسانده اند.

شاید به خواندن این مطالب علاقه مند باشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل پتنتی از یک اپلیکیشن خلق آواتار به ثبت رسانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..