تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض الهلال به داور/ آفساید اشتباه بود؛پرسپولیس باید 10 نفره می شد

نماینده عربستان به داور دیدار پرسپولیس و الهلال به شدت اعتراض کرده است.

به‌ گزارش کاپ، در جریان تساوی شب گذشته پرسپولیس و الهلال داور سریلانکایی عملکرد خوبی نداشت. حالا در شرایطی که سرخپوشان تهرانی اعلام کرده اند الهلال باید 10 نفره می شد و این موضوع از چشمان داور دور مانده، سعودی ها نیز مدعی شده اند.

الریاضیه در این باره از قول سعد الکثیری کارشناس داوری نوشته است: چنین داوری باید به خاطر این قضاوت ضعیف از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود و دیگر قضاوت هیچ دیداری در فصل جاری به او داده نشود. کمک داور گل 100 درصد درست "نواف عابد" را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد این‌ در حالی است که  اصلا آفساید نبود.

وی ادامه داد: بازیکن شماره 26 پرسپولیس باید کارت زرد دوم خود را دریافت می‌کرد و از بازی اخراج می‌شد اما داور از کنار این صحنه هم گذشت هم چنان که باید به بازیکن شماره "77" پرسپولیس به خاطر رفتار غیرورزشی کارت می داد اما  این کار را هم نکرد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض الهلال به داور/ آفساید اشتباه بود؛پرسپولیس باید 10 نفره می شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..