تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاله استاد دانشگاه زنجان در جمع برترینهای جهان

ساعت: 08:56 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045523

بنا به اعلام موسسه تامسون رویترز مقاله دکتر امیدرحمانی از اساتید دانشگاه زنجان جزو مقالات پر‌استناد سال 2016 قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، بنا به اعلام موسسه تامسون رویترز (Thomson Reuters) مقاله دکتر امیدرحمانی دانشیار گروه مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان جز مقالات پر‌استناد (Highly Cited Papers) سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

برای انتخاب مقالات برتر در ابتدا پایگاه استنادی تامسون رویترز، مقالات منتشر شده در مجلات دنیا را در ۲۲ رشته موضوعی قرار داده، سپس در هر سال مقالات را بر حسب تعداد استناد‌ها مرتب سازی می نماید.

نهایتاً یک درصد از مقالات برتر در هر یک از زمینه‌های پژوهشی انتخاب و به عنوان مقالات پراستناد که بالاترین میزان اثرگذاری در آن حوزه خاص را داشته اند، معرفی می گردند.

این مقاله که در آوریل ۲۰۱۴ در مجله International Journal of Engineering Science با ضریب تاثیر ۳٫۱۶۵ منتشر گردیده است تاکنون بیش از ۹۰ مرتبه توسط محققان مختلف مورد استناد قرار گرفته است.

در این پژوهش که در آزمایشگاه سازه های هوشمند و مواد پیشرفته دانشگاه زنجان به انجام رسیده، به مدلسازی رفتار ارتعاشی نانوساختارها با استفاده از تئوری غیرکلاسیک مکانیک محیط های پیوسته پرداخته شده است.

شایان ذکر است که در مراسم هفته پژوهش سال جاری از دکتر امید رحمانی به عنوان پژهشگر برتر استان در شاخه فنی و مهندسی تقدیر به عمل آمد.

http://www.znu.ac.ir/data/rsrpic/omid1.jpg

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاله استاد دانشگاه زنجان در جمع برترینهای جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..