تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق اداره مخابرات رودان وصل شد/دیتا در شهرستان به وضعیت عادی بازگشت

ساعت: 09:01 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045589

برق شرکت مخابرات شهرستان رودان که به علت بدهی 350میلیون تومانی به مدت چهار روز قطع شده بود با رایزنی رییس شرکت مخابرات استان هرمزگان مجددا وصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رودان نیوز؛اداره برق شهرستان رودان به دلیل عدم پرداخت هزینه برق برخی از ادارت شهرستان برق اداره ورزش و جوانان،آموزش و پرورش،مخابرات را به طور کامل قطع کرده بود که با تعاملات و انعقاد تفاهم نامه برق این ادارات پس از قطعی سه الی چهار روزه مجددا وصل گردید.

قطعی برق اداره مخابرات رودان پس از چهار روز و عدم توان ژنراتور تولید برق در این اداره باعث خاموشی برخی از دستگاه گردید که دیتای مشترکین مخابرات شهرستان رودان امروز به طور کامل قطع بود وارائه خدمات در بانک ها و  ادارات به مردم شریف رودان با مشکل موجه شده بود .

ماجرایی رییس اداره مخابرات شهرستان رودان در در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز اظهار داشت : طی رایزنی رییس شرکت مخابرات استان هرمزگان با شرکت توزیع برق استان و قرار پرداخت مبلغی از بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی اداره مخابرات شهرستان رودان به اداره برق شهرستان رودان در هفته آینده و با هماهنگی مدیر،برق ساختمان اداری و فنی مخابرات رودان مجددا وصل شد .

وی افزود: مبلغ بدهی مربوط به چهار سال گذشته است که مدیرشرکت مخابرات استان با جدیت پیگیر پرداخت این بدهی به شرکت توزیع استان است.

احمد محمودی ،فرماندار رودان هم عصر امروز در خصوص قطعی برق اداره مخابرات شهرستان رودان به خبرنگار رودان نیوزگفت: تامین رفاه و آسایش مردم عزیز شهرستان رودان در اولویت کار ما قرار دارد و در حال رایزنی هستیم که هر چه سریعتر برق اداره مخابرات شهرستان رودان وصل گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق اداره مخابرات رودان وصل شد/دیتا در شهرستان به وضعیت عادی بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..