تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15 طرح نیمه تمام همدان نیازمند حمایت خیرین ورزش یار است

به گزارش ایرنا رسول منعم شامگاه سه شنبه در شورای ورزش همگانی استان همدان افزود: در راستای تکمیل طرح های نیمه تمام با کمک خیرین ورزش یار و در راستای اجرای ماده 10 الحاق 2، سالن سرپوشیده روستای پرلوک از توابع شهرستان بهار با مشارکت 4 میلیارد ریالی خیرین در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری رسید و هم اکنون 15 فضای ورزشی نیز در فهرست واگذاری قرار دارد.
وی با تاکید بر استقبال دستگاه ورزش در تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام با مشارکت بخش خصوصی و با استناد به تبصره 6 دستورالعمل ماده 27، اظهار کرد: در حال حاضر هفت طرح نیمه تمام ورزشی که توجیه اقتصادی دارند در لیست واگذاری قرار گرفته اند.
وی افزود: برهمین اساس امسال 2 طرح نیمه تمام ورزشی پس از طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با تاکید بر اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی به امر ورزش با توجه به اجرای ماده 53 قانون الحاق 2 گفت: با حمایت های صورت گرفته از سوی استاندار همدان و معاونان استاندار در سال گذشته 2 میلیارد و 900 میلیون ریال به عنوان سهم 30 درصد اداره ورزش و جوانان استان جذب و برای تکمیل چهار طرح ورزشی شهری و روستایی هزینه شد.
وی اضافه کرد: دستگاه ورزش استان همدان در اجرای ماده 53 قانون الحاق 2 در جذب یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی در امر ورزش جزو سه استان برتر کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به برخورداری ورزشکاران این استان از 37 فضای روباز و 265 سالن سرپوشیده ورزشی بیان کرد: 65 فضای ورزشی شامل 40 طرح استانی، 25 طرح ملی و 10 طرح شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی نیز در دست احداث است.
وی افزود: برای تکمیل این 65 طرح عمرانی ورزشی در دست احداث در مجموع هزار و 210 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای ورزشی برای هر فرد از جمعیت استان همدان 70 صدم متر مربع است، گفت: با تکمیل طرح های نیمه تمام این سرانه برای هر فرد به 95 صدم متر مربع افزایش خواهد یافت.
*** بهره برداری از 20 طرح ورزشی در دولت تدبیر و امید
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با اشاره به دستاوردهای عمرانی ورزشی در دولت تدبیر و امید گفت: 20 طرح ورزشی در سه سال اخیر مورد بهره برداری قرار گرفت.
منعم افزود: با بهره برداری از این طرح ها، 85 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان همدان افزوده شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با راه اندازی این میزان مجموعه ، سرانه فضای ورزشی برای هر فرد در استان همدان از 62 صدم متر مربع به 70 صدم متر مربع افزایش یافت.
*** 42 مدال بین المللی رهاورد ورزش همدان در سال 95
مدیرکل ورزش همدان با اشاره به کسب 32 مدال بین المللی در سال جاری گفت: 16 نشان جهانی از 20 اعزام ورزشکاران همدانی ، 15 مدال آسیایی از 29 اعزام ملی پوشان همدانی و 11 نشان بین المللی از 36 اعزام در رشته های مختلف به دست آمده است.
منعم با بیان اینکه 589 مدال کشوری و 58 نشان تیمی از ابتدای امسال تاکنون کسب شده است، افزود: در این مدت 110رویداد ورزشی کشوری و چهار رویداد ورزشی بین‌المللی را نیز میزبان بوده ایم.
وی دعوت از 450 ورزشکار همدانی به اردوی تیم‌ های ملی و انتخاب 106 ملی پوش را از دیگر فعالیت های قهرمانی اداره ورزش و جوانان عنوان کرد.
*** جذب 15 میلیارد ریال تسهیلا ویژه باشگاه ها
وی با بیان اینکه همدان در انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید کشور سهم بسزایی در جذب تسهیلات داشته است گفت: 15 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سهم همدان به باشگاه های این استان تعلق گرفت.
وی افزود: 30 باشگاه خصوصی برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد و این وام فقط برای خرید تجهیزات خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تسهیلات تعیین شده با سود چهار درصد به باشگاه داران معرفی شده از سوی اداره ورزش و جوانان استان همدان تعلق می گیرد.
*** جشنواره 10 هزار مستعد ورزشی همدان
وی در ادامه اجرای جشنواره استعدادیابی 6 رشته ورزشی در همدان را از برنامه‌های اجرایی این استان تا پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: این جشنواره 18 الی 20 اسفندماه امسال و با حضور 10 هزار مستعد ورزشی برگزار می شود.
منعم افزود: کبدی، اسکیت، دوومیدانی، جودو، کشتی و تنیس رو میز 6 رشته ‌ای هستند که جشنواره استعدادیابی آنها در رده سنی 8 تا 14 سال در سطح استان همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به انجام رایگان تست پیکر سنجی برای افراد 8 تا 14 سال شرکت‌ کننده در این جشنواره‌ ها گفت: آیین افتتاحییه جشنواره سراسری استعدادیابی در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان و با حضور خانواده‌های ورزشکاران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در نهایت 20 نفر برتر این جشنواره‌ ها برای حضور در دوره ‌های آمادگی المپیک 2024 انتخاب می شوند.
شورای ورزش همگانی استان همدان برای دومین بار در سال جاری برگزار شد.
استان همدان در حال حاضر 62 هزار و 796 ورزشکاران سازمان یافته دارد که به نسبت سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:الهام تدین

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15 طرح نیمه تمام همدان نیازمند حمایت خیرین ورزش یار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..