تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون بنیه علمی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی برگزار شد

ابوالحسن حقیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا 'ایجاد زمینه پویایی و فعالیت بیشتر دانش آموزان و سنجش و آسیب شناسی روند یاددهی - یادگیری در بستر آموزشگاه، آگاهی مدیران، مربیان و آموزگاران مدارس از میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، شناخت موانع و نقاط ضعف درسی­ موردی و موضوعی دانش آموزان و برنامه­ریزی جهت مداخلات موثر به منظور کاهش و یا رفع آنها و شناسایی هدفهای تدریس برای دانش آموزان' را از مهمترین اهداف برگزاری این آزمون اعلام کرد.
وی افزود: تصمیم گیری برای شروع مراحل بعدی تدریس، افزایش و رشد شاخصهای پیش بینی شده در استان و ارتقا کیفیت آموزشی، آشنایی عمومی دانش­آموزان بامهارتهای ­آزمون سازی و شبیه سازی با آزمونهای کشوری از منظر محتوا و نحوه اجرا، ایجاد رغبت و کسب تجربه مطالعه صحیح آموزشی، اشاعه آزمونهای استاندارد و هماهنگ جهت ارزیابی وضعیت دانش آموزان در سطوح کلاس، مدرسه، اداره و استان از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: به منظور ارتقاء تحصیلی دانش آموزان، گزارشهای مدیریتی ارسالی به ادارات که وضعیت دانش آموزان را در دروس مختلف و به صورت دقیق توصیف می کند می تواند در رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آنان برنامه عمل و نقشه راهی مناسب به شمار آید.
وی گفت: در این آزمون 320 هزار دانش آموز ابتدایی دوره دوم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شرکت می کنند.
بر اساس آخرین آمارگیری انجام شده از سامانه ملی سناد(سامانه ملی ثبت نام دانش آموزان) 644 هزار و 919 دانش آموز مقطع ابتدایی در قالب شش پایه برای سال تحصیلی جاری در خراسان رضوی ثبت نام کرده اند. خراسان رضوی بالاترین رتبه کشور را در این زمینه از آن خود کرده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون بنیه علمی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..