تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد فوق العاده نمایندگان قطر

کد خبر: ۴۸۴۹۰۷

۸۴۲  بازدید

نمایندگان ایران در لیگ هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متوسط از خود نشان دادند.

طرفداری: هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در چهار گروه ابتدایی و در قسمت تیم های غرب آسیا به پایان رسید و تنها  دیدارهای دو گروه آخر این لیگ و در قسمت تیم های شرق آسیا باقی مانده است. نگاهی کلی انداخته ایم به نتایج و جداول چهار گروه ابتدایی در هفته اول.

در چهار گروه ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا 16 تیم حضور دارند که 4 تیم از عربستان، 4 تیم از ایران، 4 تیم از امارات، 2 تیم از قطر و 2 تیم از ازبکستان این 16 تیم را تشکیل می دهند که سهم نماینده های عربستان 2 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست بود. سهم چهار نماینده ایران 1 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست و سهم نمایندگان امارات 1 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست بوده است. همچنین دو نماینده قطر هر دو به پیروزی رسیده اند و هر دو نماینده ازبکستان نیز با شکست کار خود را پایان داده اند.

در این جدول از به ترتیب کشور موفقیت این تیم ها را مورد برسی قرار داده ایم:

 عملکرد فوق العاده نمایندگان قطر

نتایج و جدول گروه های 1 تا 4 :

 عملکرد فوق العاده نمایندگان قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد فوق العاده نمایندگان قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..