تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها

کد خبر: ۴۸۴۸۸۱

۴۶۴  بازدید

شهر استانبول با نام قدیمی قسطنطنیه، بزرگ ترین شهر و مرکز مهم فعالیت های فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به شمار می رود. کلان شهری با بیش از 18 میلیون نفر جمعیت که نقش مهمی نیز در بخش گردشگری ترکیه ایفا می کند.

وبسایت مشرق: شهر استانبول از گذشته های دور یکی مهمترین مناطقی بوده که بر سر تصاحب آن جنگ های بی شماری رخ داده است که برای نمونه می توان جنگ های بی پایان امپراتوری بیزانس و عثمانی ها را بر سر این شهر مثال زد. شهر استانبول با نام قدیمی قسطنطنیه، بزرگ ترین شهر و مرکز مهم فعالیت های فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به شمار می رود. کلان شهری با بیش از 18 میلیون نفر جمعیت که نقش مهمی نیز در بخش گردشگری ترکیه ایفا می کند.

تصاویر زیر مربوط به شهر استانبول است که در 1890 میلادی و در اواخر حکومت عثمانی به ثبت رسیده است. شاید در نگاه اول از رنگی بودن عکس ها و نقاشی گونه بودن آن ها تعجب کنید!  اما تمامی این تصاویر عکاسی شده اند اما به صورت سیاه و سفید، اما اکنون به وسیله ابزار های کامپیوتری رنگی شده و کمی حالت نقاشی  به خود گرفته اند.

استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها  استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانبول در زمان حکومت عثمانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..