تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار دو دولتی «طرحی توهمی» است/آمریکا «میانجی بیطرفی» در مسأله فلسطین نیست

«صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران، در حاشیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت آمریکا در واقع همان به وجود آورنده و پرورش‌دهنده اسرائیل است و نمی‌تواند میانجی بیطرفی در موضوع فلسطین باشد.

وی در خصوص تصویب قطعنامه 2334 علیه شهرک‌سازی و عدم توجه اسرائیل به آن گفت: حدود 100 سال از عمر این درگیری و نزاع می‌گذرد، ما در مقابل یک پروژه سنگین ایستاده‌ایم که آمریکا در رأس آن ایستاده است که یک «میانجی بیطرف» نشان داده می‌شود اما در واقع این میانجی همان به وجود آورنده و پرورش‌دهنده اسرائیل است که فلسطین را «تقسیم» کرد و حتی به این تقسیم پایبند نبود و این میانجی همان کسی است که در مقابل مبارزه ملت فلسطین ایستاد ؛ اکنون در مرحله‌ای دیگر، شاهد دیدن چهره صهیونیستی، کاملا واضح و بدون روتوش «دونالد ترامپ» هستیم.

راهکار دو دولتی

الزواوی تصریح کرد:  در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن دونالد ترامپ، راهکاری دو دولتی کنار زده خواهد شد، گفت: اصلا راهکار دو دولتی ربطی به ترامپ و غیر ترامپ (دیگر روسای جمهوران آمریکا) ندارد، این یک پروژه صهیونیستی در راستای (طرح موسوم به ) «اسرائیل بزرگ» است. بر اساس توافق «اسلو» باید یک دولت (مستقل) فلسطینی ایجاد می‌شد، اکنون دولت فلسطینی کجاست؟

وی در ادامه گفت: این یک «طرح‌ وهمی» است که آرزو می‌کنند به نتایج عملی برسد اما اکنون ترامپ، چهره صهیونیستی خود را با اعلام مواضعش در مسایل مختلف مربوط به فلسطین از جمله قدس آشکارا نشان داد و همه اینها برای ما اثبات می‌کند که اینها (آمریکایی‌ها) میانجی‌هایی بیطرف نیستند.

 قدردانی از ایران

سفیر فلسطین در ادامه به  قدردانی از ایران به خاطر برگزاری این کنفرانس پرداخت و افزود: این کنفرانس در برهه کنونی این موضوع را به ما یادآوری می‌کند که چگونه به عنوان فلسطینی و به عنوان مسلمان متحد شویم. از رهبر معظم ایران، رئیس‌جمهور و رئیس‌مجلس ایران و تمام مسئولان این کشور متشکریم که به ما فرصتی دادند تا در کنار یکدیگر به بحث بنشینیم و اختلافات بینمان را حل کنیم وان‌شاالله به نتایج خوبی برسد.

الزواری گفت: برگزاری این کنفرانس، یک کار بزرگ و در ادامه تلاش‌های مسئولان ایرانی صورت می‌گیرد که هدفی بزرگ را دنبال می‌کند؛ آمریکا می‌خواهد کشوری بزرگ را به نام «اسرائیل» در راستای منافع خود و متحدانش بسازد و اکنون کشورهای دنیا به مظلومیت و به حق بودن فلسطین پی برده‌اند .

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/XU7VGC اخبار مرتبط عادی‌سازی روابط عربی-صهیونیستی، به دنبال تبدیل دشمنان تل‌آویو به دشمنان ایران است95/12/03 - 19:12



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار دو دولتی «طرحی توهمی» است/آمریکا «میانجی بیطرفی» در مسأله فلسطین نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..