تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۸۸ مرکز مشاوره در بنیاد شهید

ایزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه مصادیق آسیب‌های اجتماعی در میان ایثارگران بسیار اندک است، اما با این وجود، برنامه‌های مختلفی به منظور پیشگیری از آسیب‌ها توسط بنیاد شهید به این افراد ارایه می‌شود تا اگر آسیبی به ایثارگر وارد شده باشد با کمک خانواده او، اقدامات لازم برای بازگشت فرد آسیب دیده به زندگی عادی انجام شود.

وی با بیان اینکه ۸۸ مرکز مشاوره در بنیاد شهید جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار ایثارگران وجود دارد، اضافه کرد: آمار پایین تعداد ایثارگران دارای آسیب‌های اجتماعی، بیانگر این است که در کنار اعتقادات و ارزش‌هایی که در بین جامعه ایثارگران وجود دارد، حوزه مددکاری بنیاد شهید نیز به خوبی مسئولیت خود را ایفا می‌کند.

ایزدی در خصوص پوشش بیمه عمر و حوادث ایثارگران غیرشاغل که تحت پوشش بیمه عمر هیچ یک از دستگاه‌های دولتی نیستند، تصریح کرد: ایثارگرانی که از بنیاد شهید حقوقی دریافت نمی‌کنند که شمار آنان به ۲۶۰ هزار نفر می‌رسد، باید برای پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند. 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با تأکید بر اینکه ۵۰ درصد حق بیمه توسط بنیاد شهید و مابقی به وسیله ایثارگر پرداخت می‌شود، افزود: در شرایطی که ایثارگر حقوق خود را از بنیاد دریافت می‌کند،۵۰ درصد سهم حق بیمه‌ای که باید پرداخت کند نیز از فیش حقوقی آن‌ها کسر می‌شود.

وی در پایان گفت: ایثارگران می‌توانند به مراکز ارتباطات و مراجعات در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت رمز عبور وارد سایت ایثار به آدرس www.isaar.ir شوند و در قسمت سامانه خدمات الکترونیکی ایثار نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه بیمه عمر برای سال ۹۶ اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۸۸ مرکز مشاوره در بنیاد شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..