تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی تلفنی وزاری خارجه آمریکا و روسیه

کد خبر: ۴۸۴۹۲۰

۲۹  بازدید

وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود مراتب تأثر و تسلیت خود را بابت مرگ ناگهانی نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ابراز کرد.

خبرگزاری مهر: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با «سرگئی لاوروف» مراتب تسلیت خود را بابت مرگ ناگهانی «ویتالی چورکین» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ابراز کرد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: «وزیر امور خارجه آمریکا به نمایندگی از دولت این کشور مراتب تأسف عمیق و تسلیت خود را بابت مرگ ناگهانی ویتالی چورکین، این شخصیت شناخته شده نزد بسیاری از آمریکائیان، اعلام کرد».

گفتنی است که این دو دیپلمات عالیرتبه آمریکا و روسیه در مورد موضوعات مرتبط با دستورکارهای بین المللی و دو جانبه نیز با یکدیگر بحث و گفتگو کردند.

شایان ذکر است که این گفتگوی تلفنی با ابتکارعمل دولت آمریکا میان وزرای خارجه دو کشور صورت گرفت.

«ویتالی چورکین» روز بیستم فوریه (دوشنبه ۲ اسفند) و درست یک روز مانده به ۶۵ اُمین سالروز تولد خود در شهر نیویورک آمریکا- مقر سازمان ملل متحد- درگذشت. وی از هشتم آوریل ۲۰۰۶ نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل را برعهده داشت. طبق اعلان وزارت امور خارجه روسیه، این دیپلمات عالیرتبه در حال انجام وظیفه درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی تلفنی وزاری خارجه آمریکا و روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..