تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات دیدار مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با ناطق نوری

روز نو :

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: عصر روز گذشته اعضای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق نوری دیدار داشتند.

حجت‌الاسلام پروازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دیدار مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری گفت: در دیداری که عصر روز گذشته صورت گرفت، اعضای مجمع دیدگاه‌ها و نطقه‌نظرات خود را با حجت‌الاسلام ناطق نوری در میان گذاشتند.

او ادامه داد: حجت‌الاسلام ناطق نوری نیز توصیه‌هایی در باب وجود تحزب در کشور بیان کردند، ایشان معتقد هستند که بدون کار حزبی نمی‌توان راه به جایی برد و برای رسیدن به سامان حکومتی باید احزاب وجود داشته باشند.

پروازی افزود: آقای ناطق نوری تاکید کردند بدون کار حزبی فعالیت‌ها ابتر خواهند ماند و ضروت دارد یک حزب قوی و برنامه‌دار در کشور وجود داشته باشد و ابراز امیدواری کردند که مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب این‌گونه باشد.

او گفت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری انتقاداتی نیز به احزاب غیرفعال متعدد که در کشور وجود دارد،  داشتند و بیان کردند که احزاب باید کاربرد داشته باشند.

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب عنوان کرد: از حجت‌الاسلام ناطق‌نوری درخواست کردیم که دیدارهای مستمری با وی داشته باشیم و نماینده‌ای از مجمع با او درارتباط باشد، ایشان هم با روی باز پذیرفتند و گفتند که هرگاه شما آمادگی داشته باشید، مشکلی نیست. ایشان همچنین صحبت‌هایی را فرمودند که ضرورت امروز فضای سیاسی کشور است. 

او افزود: حجت‌الاسلام ناطق نوری معتقد هستند که بدون کار حزبی فعالیت‌های سیاسی ابتر خواهد ماند و وجود یک حزب قوی و قدرتمند در کشور لازم است.

نمازی در مورد فعالیت‌های مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: در ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات دیدار مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با ناطق نوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..