تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأخیر در قاعدگی، دلیلش چیه؟

سونو دادم و برام تنبلی تخمدان تشخیص دادن. دارو هم مصرف کردم پریود نشدم چرا؟

سوال:

با سلام.من سونو دادم و برام تنبلی تخمدان تشخیص دادن. 11فروردین پریود شدم ولی تا الان هنوز نشدم آمپول پروژسترون یک هفتس زدم 10تا قرص هم که دکتر بهم داده بود برای پریود شدن مصرف کردم کامل ولی هنوز خبری نیست دلیلش چیه ؟ چکارکنم؟

جواب:

دوست عزیز. اگر متاهل هستید آزمایش خون تست بارداری وسپس سونوگرافی انجام شود و اگر مجرد هستید سونوگرافی مجدد جهت تشخیص کیست های تخمدانی و درصورت وجود درمان آن. اگر درجواب سونو موردی نبود و اولین بار است که چنین تاخیری دارید دلایل مختلفی میتواند داشته باشد ازجمله مسافرت تغییرآب و هوایی استرس ترس هیجان ناراحتی یا خوشحالی زیاد و.. . بهتراست از نظر تیروئید و پرولاکتین هم بررسی شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأخیر در قاعدگی، دلیلش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..