تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی یک نماینده مجلس با تلویزیون منحرفان اخلاقی!

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با خبرنگار اصلاح‌طلب فراری و پادوی تلویزیون منحرفان اخلاقی گفت‌وگو کرد.

صراط: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با خبرنگار اصلاح‌طلب فراری و پادوی تلویزیون منحرفان اخلاقی گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی قاسم ساعدی با معصومه علی‌نژاد قمی کلا که خود را با نام مسیح علی‌نژاد معرفی می‌کند پریروز از تلویزیون بدنام «من و تو» با موضوع ریزگردها به نمایش در آمد!

کیهان امید دارد که نماینده یاد شده از هویت علی نژاد و تلویزیون مصاحبه‌کننده، بی‌اطلاع بوده است. اما اگر ساعدی می‌دانسته با چه کسی و با کدام شبکه در حال گفت‌وگوست باید بابت به رسمیت شناختن تلویزیونی که با شبکه ده رژیم صهیونیستی قرارداد همکاری دارد و در نقش تریبون منحرفان اخلاقی و بهاییان ظاهر شده است، پاسخ گوید و از مردم و بخصوص مردم خوزستان عذرخواهی کند! اگرچه بی‌اطلاع بودن وی نیز او را از عذرخواهی معاف نمی‌کند.گفتنی است یکی از شگرد‌های خبرنگاران اصلاح‌طلب فراری برای انجام گفت‌وگو با نمایندگان و مسئولان داخلی،معرفی نکردن کامل خود و رسان‌های است که به پادویی در آن مشغول هستند.

مسیح علی‌نژاد که در ایران و در میان همکاران به اصطلاح اصلاحاتی خود نیز به رفتار حرف‌های و سواد رسان‌های شناخته نمی‌شد و به عنوان خبرنگار حوزه مجلس مشغول فعالیت بود، به دلیل برخی مسائل غیراخلاقی از مجلس شورای اسلامی اخراج شد و با این اتفاق، از آمریکا پناهندگی گرفت. علی‌نژاد که در زندگی شخصی‌اش ناموفق بوده است اکنون از مشکلات روحی و روانی نظیر افسردگی رنج می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی یک نماینده مجلس با تلویزیون منحرفان اخلاقی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..