تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام مبلغ به روستاهایی از مشهد که گرایش تلفیقی دارند

گروه معارف: با توجه به تاکیدات و سفارشات مقام معظم رهبری در مورد طرح تبلیغ جهادی در حاشیه شهرها، به شهرستان‌ها و روستاهای اطراف شهر مشهد که گرایشات تلفیقی دارند، مبلغ اعزام می شود.

فرزین، مسئول گروه تبلیغات موسسه راه سعادت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به طرح اعزام مبلغین جهادی به حاشیه و اطراف شهر مشهد گفت: در این اعزام، طلاب سطح دو و بالاتر حوزه علمیه، می‌توانند در مصاحبه شفاهی شرکت کرده و در صورت تایید، در قالب گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر اعزام شوند.
وی هدف از اعزام این مبلغان را ترویج معارف مذهبی اهل بیت(ع) در دهه‌های فاطمیه و آشنایی عموم به ویژه نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی فاطمی و پرورش نسل جوان و نوجوان انقلابی عنوان کرد و افزود: محدودیتی از نظر تعداد افراد برای اعزام این مبلغان وجود ندارد و زمان این اعزام 7 الی 13 اسفند ماه خواهد بود.
وی، سیر تاریخی وقایع اسلامی، مهدویت امتداد فاطمیه، حضرت زهرا(ع) الگوی مرد و زن مسلمان، نکات تربیتی از زندگی حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا(س) و انقلاب اسلامی ایران، حضرت زهرا(س) حامی ولایت و سبک زندگی فاطمی را از موضوعات مورد بررسی در این دوره ها دانست و افزود: طلاب علاقه مند برای شرکت در این طرح، جهت ثبت‌نام باید با ارسال پیامک لبیک یا زهرا به سامانه پیامکی 500010004296010 در طرح نام‌نویسی کنند.
مسئول گروه تبلیغات موسسه سعادت ادامه داد: امید است با اقدامات و تلاش های این نیروهای جهادی، قدم‌هایی در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و اهداف عالی مقام معظم رهبری برداشته شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام مبلغ به روستاهایی از مشهد که گرایش تلفیقی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..