تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریف ایران در راه جام‌جهانی به مصاف اندونزی می‌رود

یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیدار دوستانه به مصاف اندونزی می‌رود.

آفتاب‌‌نیوز : یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیدار دوستانه به مصاف اندونزی می‌رود.

به‌ گزارش آفتاب نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است. این تیم در آغاز دور برگشت باید به مصاف ازبکستان برود.

فدراسیون فوتبال سوریه برای آمادگی هر چه‌ بیشتر دیدار برابر ازبکستان اعلام کرد که یک دیدار دوستانه را در 18 ماه مارس (28 اسفند) با اندونزی برگزار خواهد کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه در دور رفت انتخابی جام جهانی2018 روسیه تا حدودی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در 5 بازی 5امتیاز به دست آورد تا در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گیرد این‌ در حالی است که ازبکستان به 9 امتیاز در رده سوم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریف ایران در راه جام‌جهانی به مصاف اندونزی می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..