تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات دولت روسیه برای دانشجویان خارجی

وزارت علوم و آموزش روسیه اعلام کرده است که میزان پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های داخلی این کشور را تا 30 درصد افزایش داده و قوانین مربوط به روادید را تسهیل خواهد نمود.

به گزارش ایسنا به نقل از یو.دبلیو.نیوز، لودمیلا اگردوا معاون وزیر علوم و آموزش روسیه با اعلام این خبر گفت: ما لایحه‌ای برای افزایش پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های داخلی روسیه آماده کرده‌ایم و در نظر داریم حدود 200 هزار دانشجوی خارجی را در این دانشگاه‌ها پذیرش کنیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های انجام‌ شده در آموزش عالی روسیه و امکان تدریس به زبان انگلیسی این امکان را برای ما مهیا کرده تا بتوانیم از ظرفیت دانشگاه‌های داخلی برای جذب دانشجویان خارجی استفاده کنیم.

براساس اعلام مقامات دولتی حدود 20 هزار دانشجو از این 200 هزار دانشجوی خارجی از طرف دولت کمک‌هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

رشته‌های پزشکی و بیوتکنولوژی بیشترین متقاضی را در بین دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در روسیه به خود اختصاص داده‌اند.

وزارت علوم و آموزش روسیه اعلام کرده است که قوانین ویزا را برای دانشجویان خارجی که برای تحصیل به این کشور وارد می‌شوند، تسهیل خواهد نمود. پیش از این دانشجویان متقاضی یک بار برای شرکت در آزمون ورودی و یک بار برای ثبت نام در دانشگاه درخواست ویزا می‌دادند و در حال حاضر فقط یک بار نیاز به انجام این کار است.

در بین دانشگاه‌های روسیه دانشگاه‌های مسکو، سن‌پترزبورگ، دانشگاه تحقیقات ملی، دانشگاه عالی اقتصاد و دانشگاه اتحاد خلق به ترتیب پرطرفدارترین دانشگاه‌ها در روسیه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات دولت روسیه برای دانشجویان خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..