تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این عکس های هولناک را ببینید / از پراید فقط صندوق عقب ماند!+تصاویر باورنکردنی

این عکس های هولناک را ببینید / از پراید فقط صندوق عقب ماند!+تصاویر باورنکردنی

به گزارش رکنا، این حادثه Incident صبح امروز در مسیر جاده ارومیه سلماس پایین تر از گردنه قوشچی به سلماس سه راهی مغول رخ داد.

با اعلام این حادثه به ماموران پلیس Police و امدادگران اورژانس و هلال احمر، تیم های ویژه در محل حاضر شدند و با صحنه هولناک تصادف Crash شاخ به شاخ خودروی پراید با کامیون شدند.

photo_2017-02-21_13-34-17

راننده پراید به خاطر خستگی و خواب آلودگی به سمت چپ منحرف شده و با خودروی کامیونی که در مسیر روبرو در حال حرکت بوده تصادف کرده است.

photo_2017-02-21_13-34-15

بنا به این گزارش، در این تصادف مرگبار راننده پراید و 3 سرنشین آن در دم فوت کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-02-21_13-34-11

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این عکس های هولناک را ببینید / از پراید فقط صندوق عقب ماند!+تصاویر باورنکردنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..