تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق مواد مخدر با منجنیق؛ آخرین راه حل خلافکاران برای عبور از مرزهای آمریکا

همانطور که می دانید، مکزیک در زمینه قاچاق کالاهای مختلف به ویژه مواد مخدر، شهرت زیادی دارد. با این حال تدابیر امنیتی شدید کار قاچاقچیان را سخت کرده است. به همین دلیل آن ها خلاقیت های جالبی برای دستیابی به هدف خود انجام می دهند. ما قبلا در مقاله ای یکی از راه های جالب قاچاق مواد مخدر را به شما نشان داده بودیم، امروز نیست قصد داریم نمونه ای مشابه با آن را بررسی کنیم.

ماموران به دریافته اند که خلافکاران مکزیکی با استفاده از منجنیق مواد مخدر را درون خاک آمریکا می اندازند. اکنون پلیس موفق شده دستگاه یاد شده را ضبط و مصادره کند و به قائله خاتمه دهد.

گشت های مرزی ایالات متحده در آریزونا، موفق شدند ایده خلاقانه قاچاقچیان را خنثی سازند و منجنیقی که برای عبور مواد مخدر (ماریجوانا) استفاده می شد را ضبط نمایند. بر اساس اعلام مقامات رسمی و محلی، این وسیله در بالای حصارهای مرز نزدیک به ورودی بندر داگلاس قرار داده شده بود. منجنیق توسط لوله ها و فنرهای بزرگ و سنگین که به هم جوش شده اند، ساخته شده.

منجنیق قاچاقچیان مواد مخدر به طور حتم قدرت زیادی نداشته، اما قادر بوده دو بسته ماریجوانا به وزن ۲۰ کیلوگرم را وارد خاک آمریکا کند. ماموران مرزی ۱۰ روز پیش هنگامی که نزدیک مرز افراد مختلفی را مشاهده کردند، به موضوع پی بردند. آن ها با جستجوی محل توانستند مواد مخدر را پیدا نمایند.

اداره محافظت از مرز به مقامات مکزیکی در این رابطه هشدار داده و بعدها نیز دستگاه مذکور را مصادره نمودند. این تنها باری نیست که قاچاقچیان مواد مخدر در این زمینه خلاقیت به خرج می دهند. در ماه ژانویه ماموران موفق شدند محموله ای ۷۹ هزار دلاری از ماریجوانا که در لیمو جاسازی شده بود را کشف کنند.

آن ها از تیم مبارزه با مواد مخدر و تصویر برداری حرارتی بهره گرفتند تا بتوانند محموله ۱۷۹۰ کیلوگرمی که در ۳۴ هزار لیموی تقلبی جاسازی شده بود را پیدا نمایند. سال گذشته نیز بیش از نیم میلیون دلار ماریجوانا در بسته هایی شبیه به هویج در مرز کشف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق مواد مخدر با منجنیق؛ آخرین راه حل خلافکاران برای عبور از مرزهای آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..