تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرایش بیشترین دانش آموزان کشور به سمت رشته تجربی

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی افشانی عصر سه شنبه در نشست با مدیران بخش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین دانش آموزان کشور به سمت رشته تجربی گرایش پیدا کرده اند، اظهار داشت: طبق آمار بیشترین گرایش دانش اموزان با ۴۵ درصد رشته تجربی بوده است.

وی عنوان کرد: ۱۸ درصد دانش آموزان در رشته ریاضی و فیزیک و۳۵ درصد دانش آموزان نیز در رشته انسانی ثبت نام کرده اند.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: طی بررسی های انجام شده میزان ثبت نامی ها در رشته تجربی نسبت به سال گذشته کمی کاهش و رشته انسانی کمی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت آموزش از مهمترین اهداف آموزش و پروش است.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش دبیران آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت آموزش از مهمترین اهداف و برنامه های وزارت اموزش و پرورش است، ادامه داد: بالا رفتن میانگین نمرات دانش اموزان بیانگر بالا رفتن کیفیت آموزش در مدارس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرایش بیشترین دانش آموزان کشور به سمت رشته تجربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..