تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شیر کپنهاگ از علیرضا منصوریان/نباید جوان‌ها را تخریب کند،همین ها پرسپولیس را بردند!

انتقاد شیر کپنهاگ از علیرضا منصوریان/نباید جوان‌ها را تخریب کند،همین ها پرسپولیس را بردند!

ورزش > لیگ برتر - هادی طباطبایی معتقد است سرمربی استقلال نباید جوانان تیم خود را تخریب می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم استقلال پس از سپری کردن یک ماه رویایی در بهمن و شکست دادن تیم های قدرتمندی مثل السد قطر و پرسپولیس در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات تن به شکست داد. پس از این بازی سرمربی آبی ها بی تجربگی جوانان تیمش و البته عدم استفاده آن ها از فرصت های گل را عامل از دست دادن نتیجه و باخت در لحظات پایانی مسابقه می دانست.

حال هادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم استقلال و کارشناس فوتبال در گفت و گویی که با روزنامه گل داشته معتقد است سرمربی آبی ها نباید باخت را به گردن جوانان تیمش می انداخت. طباطبایی در این باره می گوید:«جای منصوریان بودم بازیکنان جوانم را این طوری تخریب نمی کردم. همین جوان ها السد و دربی را بردند.»

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شیر کپنهاگ از علیرضا منصوریان/نباید جوان‌ها را تخریب کند،همین ها پرسپولیس را بردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..