تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال دو تیم مدعی در تهران/ تلاش شهرداری ها برای حفظ جایگاه

صبح چهارشنبه کار شود جدال دو تیم مدعی در تهران/تلاش شهرداری ها برای حفظ جایگاه ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته اول از دور سوم مرحله گرورهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و تیم های پتروشیمی بندرامام،شیمیدر تهران،پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز میزبان حریفان خود هستند. همچنین تیم های لوله آ.اس شیراز و شهرداری گرگان در این هفته استراحت می کنند.
 

پتروشیمی بندرامام-شهرداری کاشان

تیم صدرنشین جدول عصر فردا در خانه خود به مصاف شهرداری کاشان می رود.تیم پتروشیمی بندرامام در هفته آخر موفق شد برابر شهرداری تبریز به برتری برسد و جایگاه خود را در جدول حفظ کند. شاگردان صالحی هم در دیدار گذشته با نتیجه نزدیک بازی را برابر دانشگاه آزاد واگذار کردند.شهرداری کاشان در حال حاضر وضعیت نامناسبی در لیگ دارد زیرا به علت پرداخت نکردن مطالبات،بازیکنان خارجی این تیم حاضر به بازی کردن نیستند.

شیمیدر تهران-دانشگاه آزاد

دیدار دو تیم شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد در تالار آزادی یکی از جالب ترین دیدارهای این هفته است.شاگردان هاشمی در دیدار گذشته نتوانستند برابر نفت آبادان به برتری برسند و اکنون با 25 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.دانشگاه آزاد هم در دیدار آخر خود به سختی برابر شهرداری کاشان گذشت و جایگاه سوم خود را حفظ کرد.

شهرداری اراک-شهرداری تبریز

شاگردان حاتمی در خانه خود به مصاف شهرداری تبریز می روند.این تیم در دیدار گذشته برابر نفت آبادان شکست خورد و اکنون با 27 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.شهرداری اراک هم پس از تعطیلات لیگ برابر تمام حریفان خود به برتری رسیده و با 29 امتیاز در ایستگاه چهارم ایستاده است.

پالایش نفت آبادان-نیروی زمینی

تیم پالایش نفت آبادان عصر فردا میزبان سربازان اسلامی خواهد بود.شاگردان سامری تنها دو باخت در مرحله نخست داشتند و اکنون با 33 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.نیروی زمینی هم در دیدار گذشته برابر شهرداری گرگان به پیروزی رسید و 24 امتیازی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال دو تیم مدعی در تهران/ تلاش شهرداری ها برای حفظ جایگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..