تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرری که افزایش قیمت بلیت‌ به هنر هفتم می‌زند

ضرری که افزایش قیمت بلیت‌ به هنر هفتم می زندمصطفی سلطانی کارگردان فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» در خصوص ارزیابی خود از افزایش قیمت بلیت سینماها به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با این جریان موافق نیستم و فکر می‌کنم، مخاطبانی که بضاعت مالی کمی دارند و به سینما می‌روند، ضربه بیشتری می‌بینند تا جایی که خطر امکان عدم حضور آن‌ها در سالن‌ها را می‌توان احساس کرد.

وی افزود: با این اتفاق سینما فقیرتر می‌شود و خواسته و هدف ما به عنوان فیلمساز که همان بالا رفتن تعداد مخاطبان است، ضربه خواهد دید.

این کارگردان همچنین، در خصوص تدوین مجدد و دیگر کارهای فنی فیلم «چراغ‌های ناتمام» جهت اکران عمومی گفت: فیلم در بخش تدوین و دیگر قسمت‌های فنی تغییری نخواهد کرد و سال آینده اکران خواهد شد.

سلطانی درباره زمان و یا فصل مناسب برای اکران فیلمش اظهار داشت: «چراغ‌های ناتمام» فیلمی است که قصه خودش را دارد و در هر زمان می‌تواند برای مخاطب مناسب باشد. فکر نمی‌کنم اکران آن به فصل و زمان خاصی بستگی داشته باشد.

گفتنی است؛ «چراغ‌های ناتمام» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرری که افزایش قیمت بلیت‌ به هنر هفتم می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..