تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریبنده ترین نقطه اروپا!

کد خبر: ۴۸۴۸۶۷

۷۳  بازدید

شاید در ابتدا نام "ترانسیلوانیا" همراه با شهری مرموز در کنار خون آشامها بنابه داستانها و فیلمهایی که ساخته شده اند،بیایداما اینجا در حقیقت یکی از نقاط فریبنده در شرق اروپاست.

وبسایت توریسم آنلاین: شاید در ابتدا نام "ترانسیلوانیا" همراه با شهری مرموز در کنار خون آشامها بنابه داستانها و فیلمهایی که ساخته شده اند،بیایداما اینجا در حقیقت یکی از نقاط فریبنده در شرق اروپاست.

"ترانسیلوانیا" منطقه ای تاریخی در جایی واقع شده که امروزه بخش مرکزی کشور رومانی محسوب می شود.

این منطقه به عنوان پر طرفدارترین منطقه توریستی این کشور دارای دومین موزه روباز بزرگ جهان است.

شاید برخلاف دیگر مکانهای اروپا اگر وارد خانه کسی در ترانسیلوانیا شدید انتظار داشته باشید بدون کفش وارد شوید.

گوشت، اصلی ترین ماده غذایی در این منطقه به حساب می آید.

فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا!  فریبنده ترین نقطه اروپا! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریبنده ترین نقطه اروپا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..