تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت خودروسازان برای رعایت 83 استاندارد

کد خبر: ۴۸۴۸۶۵

۸۴  بازدید

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه استانداردهای تولید خودرو از 51 به 83 مورد رسیده است، گفت: به خودروسازان مهلت داده شده است تا اول دی ماه سال 1397 این استانداردها را در محصولات خود رعایت کنند.

روزنامه ایران: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه استانداردهای تولید خودرو از 51 به 83 مورد رسیده است، گفت: به خودروسازان مهلت داده شده است تا اول دی ماه سال 1397 این استانداردها را در محصولات خود رعایت کنند.

 نیره پیروزبخت در نشستی خبری اضافه کرد: خودروسازان باید برای ادامه تولید این محصولات تصمیم‌گیری کنند؛ آنها می‌توانند پلت فرم خودروهای غیرمنطبق را تغییر دهند یا تولید آنها را متوقف کنند. وی اضافه کرد: این استانداردهای تدوین شده باید در همه خودروهای وارداتی، تولیدی و حتی قراردادهای جدید مورد توجه قرار گیرد.

پیروزبخت در پاسخ به پرسشی در مورد نتایج آزمون کیفیت بنزین و گازوئیل (نفت گاز) گفت: تعامل مناسبی میان سازمان ملی استاندارد و وزارت نفت در ارتباط با کیفیت بنزین انجام شده و براساس آزمون‌ها، کیفیت بنزین رو به رشد است، فقط در مورد عدد اکتان بنزین نگرانی‌هایی وجود داشت که در حال بررسی این موضوع هستیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: بررسی کیفیت بنزین در دی ماه امسال انجام شد اما نتایج این تحلیل هنوز آماده نشده است.

پیروزبخت با اشاره به اینکه بنزین‌های وارداتی از زمان ورود به کشور مورد کنترل قرار می‌گیرند، گفت: سازمان استاندارد نظارت خود را در مورد بنزین‌های وارداتی فقط به مبادی ورودی محدود نمی‌کند و در زمان توزیع نیز این نظارت‌ها ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه در مورد وجود گوگرد در گازوئیل نیز نگرانی‌هایی وجود دارد گفت: برای بررسی گوگرد موجود در گازوئیل نیز بررسی‌هایی آغاز شده است که نتایج آن اعلام می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت خودروسازان برای رعایت 83 استاندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..