تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تحقق اقتصاد مقاومتی نباید به شعار بسنده شود

فرمانده برتر جشنواره مالک اشتر در گفتگو با «بسیج»:

سکینه کردانی گفت:دوره هایی جهت کسب اطلاعات کامل از ماهیت اقتصاد مقاومتی برگزار شده است همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند باید اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود و نباید به شعار بسنده شود بلکه باید محقق شود.

سکینه کردانی فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب(س) ناحیه کارون استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  دوره هایی جهت کسب اطلاعات کامل از ماهیت اقتصاد مقاومتی برگزار شده است همان طور که رهبری معظم هم بارها تاکید کرده‌اند که باید اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود و نباید به شعار بسنده شود بلکه واقعیتی است که باید محقق شود.

 وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج نقش مهم در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دارند افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر در اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی دارد. یکی از بهترین مکان‌ها برای پرداختن و تئوریزه کردن ایده ها و عملی کردن اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود. از اینرو می تواند نقش موثری در تولید بومی، توانمندکردن اقتصاد داخلی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در همین راستا ضرورت دارد پایگاه های بسیج به دنبال تشکیل کمیته‌های اقتصاد مقاومتی باشند و افراد تربیت شده را در سطوح مختلف جامعه قرار دهند. در این برهه اقتصادی  نقش تولید در کشور نقشی اساسی و محوری است و بسیجیان می‌توانند  نقش اساسی و راهبردی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

کردانی بیان داشت: یکی از مولفه های مهم در انتخاب بهترین فرمانده هم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بوده است از جمله کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار کرده و سطح مهارت از افزایش خوبی برخوردار بوده است؛ کارگاه های مربوط به پرورش قارچ،پرورش بلدرچین، خیاطی، صنایع دستی را راه اندازی شده است که با استقبال خوبی از سوی بانوان منطقه قرار گرفته است. در ضمن نمایشگاه های مختلف توزیع کالاهای تولیدی را هم داشته ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تحقق اقتصاد مقاومتی نباید به شعار بسنده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..