تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع با شکوه پیکر شهید جوان بر دوش شهروندان بحرینی +تصاویر

شهروندان بحرینی به فراخوان علما برای مشارکت گسترده در تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای این کشور لبیک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های بحرینی، شهروندان بحرینی ظهر روز سه‌شنبه پیکر عبدالله العجوز یک جوان 21 ساله را که به ضرب گلوله نیروهای رژیم آل خلیفه به شهادت رسید تشییع کردند.

علمای بحرین در بیانیه‌ای از مردم خواسته بودند که ظهر سه‌شنبه در مراسم تشییع این شهید جوان، مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

علمای بحرین ضمن تسلیت به خانواده این شهید و بازماندگان و دوستانش گفتند که ملت بحرین تصمیم گرفته است که با شهادت بمیرد.

علمای بحرین در این بیانیه تاکید کردند: اگر رژیم گمان می‌کند که از راه قتل عمدی و ریختن خون شهروندان می‌تواند به بحران پایان داده و انقلاب را خاموش کند، کاملا متوهم است. 

شهروندان بحرینی دوشنبه شب گذشته نیز در محکومیت اعدام این جوان به دست نیروهای رژیم، در اطراف محل سکونت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی این کشور در منطقه الدراز در غرب منامه تظاهرات کردند.

عبدالله العجوز جوان 21ساله بحرینی صبح روز دوشنبه در منطقه النویدرات هدف گلوله نیروهای رژیم آل خلیفه قرار گرفت و به شهادت رسید.

وزارت کشور بحرین بعد از اعدام وحشیانه 7 تن از جوانان این کشور در طول 35 روز گذشته، از بازداشت شمار زیادی از زنان و جوانان این کشور و پرونده‌سازی برای آن‌ها خبر داده است.

بحرینی‌ها امسال در حالی به استقبال ششمین سالروز انقلابشان رفتند که اوضاع این کشور به‌دلیل اعدام 6 جوان به‌دست رژیم که اخیراً صورت گرفته است، به‌شدت متشنج شده و مناطق مختلف بحرین طی هفته‌ها و روزهای گذشته صحنه تظاهرات و راهپیمایی‌ در اعتراض به این اقدام رژیم بود و این راهپیمایی‌ها همچنان ادامه دارد.

انقلاب بحرین که وارد ششمین سالروز خود شده است، نشان داد که گزینه‌های رژیم آل خلیفه در برخورد با اراده شهروندان شکست خورده است و وحشی‌گری رژیم و ادامه کشتارها، آن‌ها را از ادامه حرکت‌های اعتراضی در راستای پیگیری حقوقشان، بازنمی‌دارد.

انقلاب مسالمت‌آمیز مردم بحرین در 25 بهمن 1389 (14 فوریه 2011) توسط اغلب مردم این کشور برای احقاق حقوق خود در عرصه سیاسی و اجتماعی و مدنی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع با شکوه پیکر شهید جوان بر دوش شهروندان بحرینی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..