تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ اسفند؛ تاریخ قطعی برگزاری کنگره حزب کارگزاران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: کنگره سراسری این حزب ۲۰ اسفندماه با حضور ترکیب جدید شوراهای استانی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، علی‌محمد نمازی معاون امور استان‌های حزب کارگزاران درباره کنگره‌های استانی حزب کارگزاران، اظهار داشت: بعد از کنگره سراسری سال گذشته و براساس آئین‌نامه اجرایی قرار بود کنگره‌های استانی تشکیل شود و انتخاب اعضای شوراهای استانی بر عهده اعضای شاخه استانی حزب باشد.

نمازی با بیان اینکه در عرض یک ماه و نیم گذشته در 25 استان کنگره‌ها برگزار شد، گفت: در 25 استان شوراهای استانی ترمیم و تکمیل شد و انتخاب هیئت‌رئیسه هم در این استان‌ها به زودی انجام می‌شود. این کنگره‌ها خونی در رگ‌های حزب کارگزاران در استان‌ها و شهرستان‌ها بود و در استان‌ها حضور خوبی داشتند که نشان می‌دهد مردم و به‌ ویژه نخبگان علاقمند به کار حزبی هستند و از فعالیت در احزاب استقبال می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: از سال آینده کنگره‌های استانی در شهریورماه برگزار می‌شود. 6 استان شامل کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، همدان، لرستان و قم به دلایلی هنوز کنگره برگزار نکردند و اگر نتوانیم در این استان‌ها کنگره برگزار کنیم، طبق توافق شورای مرکزی، شوراهای استانی آنها ترمیم می‌شود تا مشکلی نداشته باشیم.

وی درباره زمان برگزاری کنگره سراسری حزب کارگزاران، گفت: کنگره سراسری حزب 20 اسفندماه با حضور ترکیب جدید شوراهای استانی برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ اسفند؛ تاریخ قطعی برگزاری کنگره حزب کارگزاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..