تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول مشهد در نوبت صبح فردا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی  در اطلاعیه ای  آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان را به شرح زیر اعلام کرد:

در شهرستان ها و ‌مناطق: سرخس(فقط بخش مرزداران)، درگز(فقط بخشهای میانکوه و زنگلانلو)، جلگه رخ، نیشابور، فیروزه، ششتمد، سرولایت، رضویه، گلبهار، میان جلگه، احمدآباد، کدکن، کلات، قوچان،‌ طرقبه و شاندیز، زبرخان، چناران، صالح آباد و فریمان تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.


 مدارس نواحی هفتگانه مشهد و شهرستان ها و مناطق  سرخس، زاوه، تبادکان، تربت جام، تایباد، باخرز، در مقاطع "ابتدایی و متوسطه اول" در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

در شهرستان تربت حیدریه مدارس مقطع ابتدایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

 مدارس مقطع متوسطه دوم در شهرستان سرخس، نواحی هفتگانه مشهد و بخش شهری منطقه تبادکان فعالیت خود را در نوبت صبح‌ با "دو"  ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

 مدارس متوسطه دوم بخش روستایی تبادکان تعطیل خواهند بود.

در شهرستان رشتخوار کلیه مدارس ابتدایی در نوبت صبح و عصر تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با دو  ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

 در شهرستان خواف مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح‌ تعطیل بوده و تنها در بخش سلامی و دهستان بستان و برآباد خواف تمام مقاطع  تحصیلی تعطیل خواهند بود.

در منطقه نوخندان ‌کلیه مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد و (فقط در بخش درونگر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل خواهد بود)

در منطقه کوهسرخ مقطع ابتدایی و پیش دبستانی ها با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

فرماندار قوچان نیز گفت: با توجه به بارش زیاد برف و احتمال یخبندان پیرو هماهنگی به عمل آمده با ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و شهرستان قوچان کلیه کلاسها و بخش اداری دانشگاه پیام نور قوچان  روز یکشنبه تعطیل اعلام می شود. انتهای پیام//ف.ف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول مشهد در نوبت صبح فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..