تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس و فیلم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،طاهرزاده رييس اداره حوادث و مديريت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این حادثه که صبح امروز روی داد عوامل امدادی اورژانس در لحضل های اولیه حادثه در محل حاضر و به امدادرسانی به مجروحان حادثه پرداختند.

فیلم واژکونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس

وی با اشاره به اینکه 23 نفردر این حادثه ازداخل اتوبوس رها سازی شدندافزود:19 نفر از مسافران با تلاش عوامل اورژانس 115 به بیمارستان امدادی منتقل شدند و 4 نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه که داخل کابین خودرو محبوس شده بودند متاسفانه به دلیل شدت جراحات در صحنه جان باختند .

رييس اداره حوادث و مديريت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت :حال عمومی مصدومان حادثه خوب وروبه بهبودی است.

واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس

طاهر زاده از عوامل اوژانس 115، پلیس راه استان ،راهداری ،هلال احمر،آتش نشانی ،که با حضور به موقع خود دراین حادثه و انتقال به موقع حادثه دیده گان به بیمارستان کمک کردندقدردانی کرد.

سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی درباره علت این حادثه گفت:این اتوبوس 42 مسافر داشته که بر اثر سبقت غیر مجاز در بیست کیلومتری مشهد واژگون شده است.

واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس

واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس

انتهای پیام//ف.ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد4 نفر را به کام مرگ برد +عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..