تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید هزینه‌های تملک باغات تأمین شود

به گزارش افکارنیوز،

سلیمانی در سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه یک اظهارداشت: طرح تفصیلی ارائه شده بخش عمده‌ای از مشکلات ما را در منطقه حل خواهد کرد.

وی افزود: بعضی از ساخت و سازهای بلند مرتبه 8 تا 10 سال زمان آن طول می‌کشد و باید در این مدت بررسی‌های لازم از جمله صدور پروانه و دیگر اقدامات آن بررسی شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه ما قانون را اجرا می‌کنیم، گفت: بنده با تراکم‌فروشی مخالف هستم ولی براساس مجوزها و قوانین و ضوابط لازم پروانه صادر می‌شود.

وی گفت: باغ‌های شخصی تابع قانون برج-باغ هستند و براساس آن اقدام می‌کنیم.

شهردار منطقه یک گفت: هر زمان که مصوبه‌ دیگری درباره باغ‌ها داشته باشیم قطعاً براساس آن اقدام خواهیم کرد ولی در حال حاضر براساس مصوبه برج-باغ‌ها 30 درصد ساخت و ساز در باغات قانونی انجام می‌شود.

سلیمانی درباره تملک باغات نیز افزود: برای تملک 22 باغ، 2 هزار میلیارد تومان نیاز است و باید هزینه‌های تملک آن تأمین شود و این در صورتی است که 900 میلیارد تومان جمع اعتباراتی بوده که در منطقه یک شهر هزینه شده است.

وی درباره ساخت و ساز در باغ الهیه نیز اظهارداشت: زمینی به وسعت 5 هزار و 400 متر متعلق به بنیاد مستضعفان براساس مصوبه برج-باغ مورد ساخت و ساز قرار گرفته است که در برج 4 سال جاری پروانه این زمین مجدداً تمدید می‌شود که مغایرتی نیز با ضوابط و قوانین نداشته است و سطح اشغالی که در این باغ لحاظ شده است در جایی واقع شده که کمترین درخت را داشته است.

شهردار منطقه یک گفت: متأسفانه پیمانکار 6 درخت عرعر را تخریب می‌کند ولی به هیچ وجه به درخت‌های اصلی که کدگذاری شده‌اند دست نخورده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر ساخت و ساز در باغ الهیه با دستور قضایی متوقف شده است و تنها به منظور حفظ ایمنی، دیوار این باغ در حال ساخت است و از درختان آن حفاظت می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید هزینه‌های تملک باغات تأمین شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..