تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم جدید آمریکا برای مبادلات تجاری اش

 «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ‌سفید امشب در میان خبرنگاران حاضر شد و در خصوص تصمیمات و اقدامات چالش‌برانگیز دولت «دونالد ترامپ» توضیحاتی داد.

یکی از محورهای سوالات مطرح شده، بحث نوع نگاه ترامپ به توافقات بین‌المللی بود که البته امشب، توافقات تجاری مدنظر بود.

رئیس‌جمهور جدید آمریکا در خلال تبلیغات انتخاباتی خود قول داده بود که پیمان تجارت آزاد 23 ساله با کانادا و مکزیک یعنی «نفتا» را باطل کند و برای انعقاد توافقی سودمندتر برای آمریکا، مجدداً با دو همسایه شمالی و جنوبی مذاکره کند.

اسپایسر امشب بدون نام بردن از نفتا، گفت: «می‌خواهیم همه توافقات تجاری که با دنیا منعقد کردیم را مجدداً بررسی کنیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که همه توافقات تجاری به نفع نیروی کار آمریکایی است.»

سخنگو خبرنگاران را مطمئن کرد که منظور کاخ‌سفید از بررسی مجدد، فقط روخوانی توافقات نیست و آمریکایی‌ها حق تغییر مفاد موافقتنامه‌های بین‌المللی را برای خود محفوظ می‌دانند. اسپایسر در این خصوص، در خلال سخنانش گفت: « ... در بسیاری از موارد (بررسی مجدد) می‌توانیم این توافقات را به روزرسانی کنیم.»

سخنگو که نمی‌خواست با تکیه بر توافق نفتا، حساسیت همسایگان را بیش از پیش برانگیزد، گفت: «منظور من توافق خاصی نیست. می‌خواهیم همه توافقات تجاری و توافقات مرتبط با تجارت را مجدداً بررسی کنیم.»

 فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم جدید آمریکا برای مبادلات تجاری اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..