تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب شایعۀ عجیب درباره اموال خانواده هاشمی

روز نو :

فرماندار زاهدان شایعه پرداخت کمک‌های مالی خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مردم نیازمند سیستان و بلوچستان از طریق ثبت‌نام برای دریافت بخشی از اموال آن مرحوم را تکذیب کرد.

خانجانی گفت: طی تماس با فرمانده انتظامی شهرستان، صبح دیروز تعدادی از کافی نت‌های متخلف در این زمینه شناسایی و پلمب شدند.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده این قبیل کافی‌نت‌ها در شهر، مراتب را جهت پیگیری هرچه سریعتر به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

بر اساس شایعه‌ای که توسط عده‌ای افراد سودجو مبنی بر انجام وصیت آیت‌الله هاشمی درخصوص ثبت‌نام برای پرداخت مقداری از اموال وی به عنوان کمک‌های مالی به مردم نیازمند و محروم پخش شده است، تعدادی افراد سودجو اقدام به ثبت‌نام در برخی از کافی‌نت‌ها و دریافت وجه نقد از شهروندان را کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب شایعۀ عجیب درباره اموال خانواده هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..