تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا ۵۰۰۰ نیرو برای تأمین امنیت مرزی استخدام می‌کند

وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت، اداره گمرک و حفاظت مرزی این کشور باید هر چه سریع‌تر به استخدام پنج هزار نیروی جدید به منظور جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده اقدام کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا خواستار استخدام پنج هزار نیرو با هدف مقابله با ورود غیرقانونی مهاجران به خاک کشورش شد.

وی خاطرنشان کرد، کمیسیونر اداره گمرک و حفاظت مرزی باید بلافاصله فرایند استخدام پنج هزار نیروی جدید در کنار 500 افسر نیروی هوایی و دریایی را آغاز کند.

کلی همچنین اذعان کرد، در حال حاضر کشورش توانایی کافی برای ردیابی و دستگیری افرادی که قصد ورود غیرقانونی به آمریکا را دارند، ندارد.

اظهارات این مقام امریکایی در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا در اولین روزهای ریاست‌جمهوری خود فرمانی اجرایی برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا ۵۰۰۰ نیرو برای تأمین امنیت مرزی استخدام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..