تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تناقض‌های سند 2030 اصلاح می‌شود

سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و کارشناسان حوزه آموزش عالی درباره تناقض‌های سند 2030 با سند جامع علمی کشور، اظهار داشت: این سند بیشتر مربوط به حوزه آموزش و پرورش است و بخش مربوط به آموزش عالی را دفتر یونسکو وزارت علوم پیگیری می‌کند.

وی افزود: تناقض‌های این سند با برخی اسناد بالادستی در حال بررسی است.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه در حال حاضر ویرایش اول این سند در کشور وجود دارد، یادآور شد: قطعا موارد و تناقض‌های موجود در ویرایش دوم اصلاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، سند توسعه آموزش 2030 برنامه‌ای است که از سوی یونسکو تهیه شده و ایران متعهد به اجرای آن است. این سند 20 آذر سال جاری توسط کمیسیون ملی یونسکو رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تناقض‌های سند 2030 اصلاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..