تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای پیشمرگه در آزادسازی غرب موصل شرکت نمی کنند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جبار یاور، سخنگوی نیروهای پیشمرگه کرد عراق، حضور نداشتن نیروهای پیشمرگه کرد را در نبردهای جاری برای آزاد سازی غرب موصل از اشغال عناصر تروریستی داعش تایید کرد.


یاور در گفتگو با اسپوتنیک گفت: «در عملیات کنونی هیچ هدف مشخصی برای نیروهای پیشمرگه کرد وجود ندارد زیرا هیچ نقشی برای این نیروها در طرح آزاد سازی غرب موصل مشخص نشده است.

به گفته وی نیروهای مشترکی که اکنون در عملیات نظامی در غرب موصل شرکت دارند نیروهای ارتش فدرال، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم و الحشد الشعبی (بسیج مردمی) هستند و نیروهای پیشمرگه کرد تا این ساعت هیچ نقشی در این عملیات ایفا نکرده اند.»


وی درباره تعرض و مزاحمت نیروهای پیشمرگه کرد و بسیج مردمی افزود این نیروها تنها یک بار به تبادل آتش علیه یکدیگر مبادرت ورزیدند و درباره این موضوع تحقیق شد.

سپس فرماندهانی از دو طرف مستقر در منطقه (بین منطقه تلعفر و سنجار) نشست مشترکی برگزار کردند و بعد از این دیدارها به خصوص ملاقات هادی العامری فرمانده نیروهای بسیج مردمی با فرماندهان نیروهای پیشمرگه، دیگر اتفاق خاصی رخ نداد و البته این یک بار نیز به علت سوء تفاهم بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای پیشمرگه در آزادسازی غرب موصل شرکت نمی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..