تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاردیم: فالکائو ثابت کرد مهاجم بزرگی است

کد خبر: ۴۸۴۸۲۱

۳۷۲  بازدید

سرمربی موناکو از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل منچسترسیتی رضایت دارد.

وبسایت نود: سرمربی موناکو از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل منچسترسیتی رضایت دارد.

 لئوناردو ژاردیم پس از شکست ۵-۳ تیمش مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان ضمن تمجید از شاگردانش عنوان کرد موناکو می تواند در بازی برگشت وضعیت را تغییر دهد و صعود کند.

یاردیم: فالکائو ثابت کرد مهاجم بزرگی است

ژاردیم پس از بازی به نقل از وبسایت یوفا به خبرنگاران گفت:

ابتدا باید بگویم این یکی از فوق العاده ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان بود. خوشحالم که هواداران ما توانستند چنین بازی هجومی و ۸ گل را ببینند. فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک گفتم. چند اشتباه دفاعی کوچک کردیم و فکر می کنم پنالتی که از دست دادیم باعث شد روند بازی تغییر کند.

امشب به امپایه بازی دادیم چون می دانستیم فضای خالی پشت خط دفاعی سیتی وجود دارد و او با سرعتش می تواند موقعیت ایجاد کند. فکر می کنم خیلی خوب بازی کرد. او تنها ۱۹ سال دارد و این نخستین باری بود که در لیگ قهرمانان از ابتدا بازی می کرد. تفاوت میزان اشباهات دو تیم فکر می کنم به میانگین سنی دو تیم هم ربط دارد.

فالکائو مهاجم بزرگی است و امشب این را ثابت کرد. آگوئرو هم نشان داد بازیکنی در کلاس جهانی است. هنوز ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده و کار تمام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاردیم: فالکائو ثابت کرد مهاجم بزرگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..