تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسوریازیس Psoriasi و 17ستاره مشهوری که به آن مبتلا هستند!

پسوریازیس یک بیماری پوستی مزمن خودایمنی و دردناک با ظاهری وحشتناک است. در این مقاله با تعدادی از ستارگان مشهور از جمله کیم کارداشیان  که اجازه نداده اند این ضایعات پوستی جلوی داشتن زندگی بهترشان را بگیرد آشنا می شوید.

17 ستاره ای که با پسوریازیس زندگی می کنند

پسوریازیس Psoriasis، صدفک یا داءالصدف بیماری پوستی مزمن خودایمنی است. این بیماری هنگامی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن سیگنال‌های اشتباهی می‌فرستد. این سیگنال‌ها باعث افزایش سرعت چرخهٔ رشد سلول‌های پوست می‌شود؛ یعنی افزایش بیش از حد سلول‌های پوستی از میزان ریختن آن‌ها. پسوریازیس مسری نیست.

پسوریازیس اغلب دردناک و ناراحت کننده است که حتی باعث می شود بیشتر افراد دارای اعتماد به نفس بخواهند آن را از چشمان کنجکاو دیگران مخفی کنند. ولی وقتی حرفه تان به دیده شدن وابسته باشد، نمی توانید برای محو شدن تکه های قرمز پوسته پوسته روی قسمت های مختلف بدنتان صبر کنید. در این جا تعدادی از ستارگانی که اجازه نداده اند این ضایعات پوستی جلوی داشتن زندگی بهترشان را بگیرد، معرفی می کنیم:

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : همه چیز درباره بیماری پسوریازیس

1. کارا دیلیوین Cara Delevingne

Cara Delevingne.jpg

کارا دیلیوین مدل و بازیگری که شهرت خود را مدیون نمایش های فشن Catwalk است.ولی زندگی شلوغ و پر تنش این سوپر مدل باعث شد که در 24 سالگی مبتلا به پسوریازیس شود. اجرا در 53 نمایش فشن هفتگی در زمان اوج حرفه اش باعث شد بیماری اش تشدید شده و اضطراب و افسردگی را تجربه کند.

او در مصاحبه با دیلی میل گفته: " مردم دستکش می پوشیدند و نمی خواستند به من دست بزنند چون می ترسیدند بیماری من جذام یا چیزی شبیه آن باشد. "او با یک بدن ضعیف به خاطر فعالیت بیش از حد دست و پنجه نرم می کرد و به همین علت به بازیگری روی آورد.

Catwalk : اصطلاحاً به سکوئی T-شکل گفته می‌شود که بر روی آن آخرین مُدها نمایش داده می‌شوند.مانکن‌های مرد و زن بر روی سکوی نمایش راه می‌روند تا لباس‌ها یا لوازم زینتی که بر تن دارند را برای تماشاگران دو سوی سکو نمایش دهند. راه رفتن مانکن‌ها بر روی این سکو نیز کاواک نام دارد. مانکن‌ها یک به یک تا پایان سکو رفته و پس از چرخشی به آغاز آن بازمی‌گردند.

2. زین ورجی Zain Verjee

Zain Verjee.jpg

زین ورجی خبرنگار بخش بین الملل سی ان ان، 42 ساله، صورتش را به صورت پخش زنده برای میلیون ها نفر به نمایش می گذاشت، ولی در سال گذشته حتی تحمل این که به آینه نگاه کند را نداشت.به خاطر پسوریازیسی که از 8 سالگی با آن درگیر بود.مسیر و درمان و پذیرش بیماری اش برای او که بخشی از سی ان ان به حساب می آمد کار مشکلی بود.

" من باور دارم که رژیم غذایی، طرز فکر، و یک سیستم پشتیبانی فوق العاده بهترین پاسخ طولانی مدت برای من بوده است، و حالا دیگر آینه دشمن من به حساب نمی آید. "

3. کیم کارداشیان وست Kim Kardashian West

Kim Kardashian.jpg

کیم کارداشیان وست، 35  ساله، نشانه های ابتلای او از سال 2011 به پسوریازیس سر و صدای زیادی به پا کرد. کارداشیان وست این بیماری را از مادرش، کریس جنر، به ارث برده است که او هم نشانه های بیماری را از 30 سالگی مشاهده نموده بود. ولی اجازه نداده بود که این بیماری او را از پوشیدن لباس های دلخواهش باز بدارد.

" برای این که احساس بهتری داشته باشم قبل از هر برنامه احساس بدی که داشتم را کنار می گذاشتم به این امید که کسی روی من تمرکز نکند. فقط می خواستم خوش باشم و به هنرم برسم، هیچ کاری برای پسوریازیسم از من ساخته نیست، پس چرا باید خودم را از این بابت ناراحت کنم. "

4. استیسی لندن Stacy London




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسوریازیس Psoriasi و 17ستاره مشهوری که به آن مبتلا هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..