تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف بین کیمیایی و تهیه کننده قاتل اهلی به دادگاه کشید! + متن شکایت نامه

منصور لشکری‌قوچانی به تازگی در نامه‌ای از مسعود کیمیایی به شورای‌عالی تهیه‌کنندگان شکایت کرده است.

منصور قوچانی علیه کیمیایی به دادگاه شکایت کرد

 در این شکایت نامه آمده: 

«اعضاء محترم شورای عالی تهیه‌کنندگان؛با سلام و احترام، اینجانب از آقای مسعود کیمیایی به دلیلی عدم رعایت قرارداد فی‌مابین شاکی بوده و قبلا به تاریخ ٠٧/١١/٩٥ نامه‌ای برای دبیر محترم شورای‌عالی تهیه‌کنندگان ارسال نموده‌ام. لازم به توضیح است که طی نامه‌های تاریخ ١٠/٨/٩٥- ٢٢/٨/٩٥- ٢٢/٩/٩٥- ١/١٠/٩٥- ٧/١٠/٩٥ و ٢٠/١٠/٩٥ و نیز اظهارنامه ١٤/١١/٩٥ هیئت داوری خانه سینما را به عنوان داور مرضی‌الطرفین براساس اساسنامه خانه سینما معرفی نموده‌ام و مستحضر هستید که نامه‌های ارسالی فاقد وجاهت قانونی بوده و اظهارنامه تأییدی بر مکاتبات فی‌مابین مطابق قانون خانه سینما می‌باشد و علاوه بر اینکه آقای کیمیایی حکمیت خانه سینما را نپذیرفته‌اند، اعلام نموده‌اند که اینجانب به دادگاه شکایت کرده‌ام».

بخش دیگر این نامه به‌این شرح است:

«اینجانب مراتب اداری و قانونی را پیگیری کرده و خواهم کرد و قطعا اگر خانه سینما حامی هنرمندان و هنربانان به عنوان داور توسط آقای کیمیایی پذیرفته نشود، پرونده از خانه سینما خارج و پیرو اختلافات حقوقی به قوه قضائیه ارسال می‌شود. اعتبار و میزان مشروعیت «خانه سینما» با عملکرد آقای کیمیایی در حال خدشه‌دارشدن است و اینجانب حسن‌نیت خود را با پیگیری قانونی توسط خانه سینما ثابت نموده‌ام. امیدوارم اعضاء محترم شورای‌عالی تهیه‌کنندگان برای برون‌رفت از خلاف‌های مکرر استاد کیمیایی که باعث متضرر شدن بیشتر و بیشتر اینجانب می‌شود تدبیری بیندیشند و خواهشمند است ضمن بررسی قرارداد فی‌مابین اینجانب و آقای مسعود کیمیایی نظر قطعی خود را اعلام فرمایید. »

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شرق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف بین کیمیایی و تهیه کننده قاتل اهلی به دادگاه کشید! + متن شکایت نامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..