تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوءاستفاده ای که از خواننده سرشناس پاپ شد+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک جهانبخش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سوءاستفاده برخی دوستان عکاس خود انتقاد کرده و عنوان کرد: برخی اوقات شاهد بودم که بعضی عزیزانی که به آن‌ها اعتماد داشتم، برای بنده حرمت قائل نشدند و فایل‌ها و عکس‌ها و اطلاعات شخصی و کاری مرا خارج از وجدان کاری در اختیار گذاشتند."

بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ 

"سلام؛پُست موقت!خواهش مى كنم با حفظ احترام هر عزيزى رو كه حتى بنده فالو كردم رو شما بدون توجيه و شناخت و بى منطق فالو نكنيد و دايركت نزنيد به عزيزان ! قطعا دنبال كردن يك صفحه هم آداب خودش رو داره. بايد كسى رو دنبال كنيد كه يا دوست و نزديكتون باشه 

يا هنرمند مورد علاقه يا فرد مورد اعتمادتون نه فاميل بنده يا دوست بنده اونم بى دليل. اينجورى به كسانى با محبوبيت شخص ديگرى ناخواسته اعتبار ميبخشيد و قطعا تبعات خودش رو داره ! دوستتون دارم و برام ارزشمنديد كه عرض كردم و هرگز يك نصيحت نبود و فقط يك درخواست بود. يا حق."

"متاسفانه برای چندمین بار با حفظ احترام برای عکاسان هنرمند یکی، دو تا از دوستان عکاس و کسانی که فالو داشتم و توسط بنده حمایت شدند از اعضاء و نزدیک بودن به بنده سوء استفاده کردند و به همین دلیل مجبور شدم پیج های بغیر از همکاران موزیسین و اقوام نزدیکم رو علی رغم میل باطنی و شخصی آنفالو کنم. تا خدای ناکرده به اسم بنده شاهد اتفاق بدی نباشم. فقط بنده در قبال هواداران و مخاطبانم مسئولم و گاهی برخی از هواداران برای دریافت اطلاعات بیشتر به کسانی که فالو کردم پیام میدن و پرس و جو می کنن چه در مورد کهرم و چه در مورد زندگی خصوصیم و متأسفانه گاها شاهد بودم که بعضی از عزیزان که بهشون اعتماد داشتم به شرایط اجتماعی و حرفه ای بنده احترام نگذاشتن و برای بنده حرمت قائل نشدن و فایل ها و عکس ها و اطلاعات کاری و شخصیم رو خارج از وجدان کاری و انسانی رعایت نکردند و در اختیار گذاشتند.بنده هرگز بی انصاف نبودم و نیستم و به اصطلاح تر و خشک رو با هم نسوزوندم ولی این بار چاره نبود و از این سو مجبور شدم تا خیالم راحتر باشه. مرسی از درک و بزرگواریتون."

سوء استفاده از خواننده پاپ+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوءاستفاده ای که از خواننده سرشناس پاپ شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..