تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع تراکتورسازی: به قهرمانی در لیگ امیدواریم

به گزارش افکارنیوز،

هادی محمدی در مورد شرایط فعلی تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از لغو بازی‌مان برابر سیاه‌جامگان به تهران برگشتیم و شرایط سختی را تجربه کردیم. ما باید دوباره به مشهد برگردیم و این درحالی است که این امکان وجود داشت که بازی با یک روز تأخیر انجام شود. متأسفانه روی زمین چمن کاور نکشیده بودند و همین مسئله کار را سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی به قهرمانی در لیگ امیدوار است؟»، تأکید کرد: ما قطعاً امیدواریم و اگر امیدوار نباشیم مسلمان نیستیم. توکل ما به خداست و بازی به بازی جلو می‌رویم. مطمئناً پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد، ولی مهم این است که ما دیگر نباید لغزش داشته باشیم و این اختلاف امتیاز باید جبران شود. ما امسال دنبال قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر هستیم و حالا باید دید چه شرایطی ایجاد می‌شود.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با ابراز تأسف از مشکلاتی که برای بازیکنان جدید تراکتورسازی پیش آمده است، گفت: اینکه بازیکنان جدید ما محروم شدند اتفاق بسیار بدی بود. آنها واقعاً ناراحت هستند، چون نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. من امیدوارم مشکلات این بازیکنان هرچه زودتر برطرف شود. اعتقاد من این است که تراکتورسازی را چشم زدند، اول فصل آنقدر بازیکن داشتیم که خیلی‌ها به خودشان می‌گفتند چگونه قرار است سرمربی تیم ترکیب  11نفره را بچیند. در ادامه اما همه چیز به‌هم خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع تراکتورسازی: به قهرمانی در لیگ امیدواریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..