تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویترز مدعی شد: کمکهای سیا به معارضان سوری متوقف شده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد: منابع معارضان (تروریست ها) سوری در شمال غرب سوریه گفتند کمکهای نظامی که با هماهنگی سازمان (سیا) به آنها داده می‌شد از زمان حمله داعش و النصره به آنها در ماه گذشته میلادی متوقف شده است.
مقامات معارضان (تروریست ها) گفتند هیچ توضیح رسمی درباره این اقدام ارایه نشده هرچند برخی از آنها گفتند هدف از این اقدام جلوگیری از افتادن این کمکهای نظامی به دست آن تروریست‌هاست.
اما آنها افزودند امیدوارند این توقف کمک‌ها موقت باشد.
این کمک‌ها شامل حقوق، آموزش، مهمات و در برخی موارد موشک‌های هدایت‌شونده ضد تانک است و همه آنها هم‌اکنون متوقف است.
دو مقام آمریکایی گفتند این توقف ربطی به جانشینی دونالد ترامپ به جای باراک اوباما در ریاست جمهوری آمریکا ندارد.
سازمان جاسوسی آمریکا، سیا از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرد.
یک مقام دولت قطر نیز گفت دولتش چیزی ندارد که درباره این موضوع بگوید. مقامات ترکیه نیز گفتند درباره جزئیات عملیاتی حرفی نمی‌زنند.
همچنین عربستان سعودی هیچ اظهارنظری در این باره نکرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویترز مدعی شد: کمکهای سیا به معارضان سوری متوقف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..