تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاومت فلسطین، شر صهیونیست ها را کم کرده است

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای جهان اسلام است گفت: با وجود مقاومت، شر این رژیم کمتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین رویوران در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: جمهوری اسلامی ایران در پی بسیج امت های اسلامی حول محور مقاومت برای آزادی سرزمین اسلامی فلسطین است.

وی اضافه کرد: 40 درصد عملیات های استشهادی به وسیله دولت خودگردان فلسطین شناسایی و عوامل آن بازداشت می شوند.

رویوران گفت: در رژیم اشغالگر قدس عاملان عملیات های شهادت طلبانه بلافاصله و بدون محاکمه اعدام می شوند که نقض حقوق بشر و مغایر قوانین بین المللی است.

وی افزود: فلسطینیان نمی دانند در مقابله با رژیم صهیونیستی از خودی یا از دشمن ضربه می خورند اما با توجه به این مسائل، آرمان فلسطین موجب شده است که جوانان این سرزمین به عملیات بر ضد اشغالگران قدس ادامه دهند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه عملیات های شهادت طلبانه به وسیله جوانان 19 تا 21 ساله فلسطینی انجام می شود گفت: نسل جوان فلسطین، نسل بسیار آگاه و فریب تبلیغات گفتگو با رژیم صهیونیستی برای صلح را نخورده است.

رویوران افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل استقلال سیاسی درباره فلسطین و آزادی آن سرزمین سخن می گوید اما کشورهایی مانند عربستان که منتظر اجازه آمریکا هستند و استقلال و اراده سیاسی ندارند نمی توانند اقدامی بر ضد رژیم صهیونیستی انجام دهند.

وی گفت: البته مردم منطقه همراه ملت فلسطین هستند.

رویوران مسئله تدارکات و وجود رژیم های مزدور در منطقه را از چالش های مقاومت دانست و افزود: محیط ضد مقاومت در منطقه وجود دارد اما مقاومت موفق شده است به تهدیدی جدی برای رژیم اشغالگر قدس تبدیل شود.

وی گفت: در این مدت مقاومت بالنده تر شده است.

سید رائد موسوی معاون دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نیز در این برنامه گفت: 723 مهمان خارجی از 88 کشور شامل 22 رئیس مجلس، 8 نایب رئیس و 18 رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجالس و 320 نماینده از گروه های مختلف فلسطینی در این کنفرانس حضور دارند.

وی افزود: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از بی سابقه ترین کنفرانس ها از نظر شرکت کنندگان است و این نشان دهنده شکست توطئه به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران و امنیت موضوع آزادیخواهی فلسطین است.

موسوی گفت: پایتخت مقاومت در جهان ایران و هر پیام مقاومت از تهران و از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در مقایسه با کنفرانس های گذشته بالاترین سطح را دارد.

معاون دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حمایت از انتفاضه فلسطین و انسجام بیشتر این سازمانها در مقابله با صهیونیستها، پنجشنبه آینده همایشی با حضور سازمان های ایرانی و خارجی برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاومت فلسطین، شر صهیونیست ها را کم کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..