تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون: در این مرحله هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت

دروازبان یوونتوس معتقد است پورتو تیم بسیار خطرناکی است.

به گزارش کاپ، بوفون که به همراه آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی با پورتو شرکت کرده بود در خصوص این بازی گفت: شرایط خوبی داریم، اما هیچ چیز در این بازی مشخص نیست، پورتو قطعا اجازه کسب امتیاز به ما را نمی دهد. در این مرحله از لیگ هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

بوفون در خصوص رویارویی با کاسیاس افزود: یک بار دیگر با کاسیاس رو به رو می شوم. او هم در رفاقت و هم در رقابت یکی از بهترین هاست.

امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم زیرا پورتو تیم خطرناکی است. دو سال قبل که به فینال رسیدیم نشان دادیم که این توانایی را داریم. در باشگاهی هستم که می تواند با ترکیبی که دارد قهرمان لیگ قهرمانان شود و از این موضوع خوشحالم. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون: در این مرحله هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..