تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 گل در پرگل ترین دیدار تاریخ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

دیدار تیمهای منچسترسیتی و موناکو با 8 گل پرگل ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های این فصل اروپا محسوب می شود.

به گزارش کاپ، با وجود این که سیتیزن ها امشب 5 گل و موناکویی ها 3 گل وارد دروازه حریف کردند اما بعید به نظر می رسد که این تیم ها بتوانند به رکورد بیشترین گل زده توسط یک تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نزدیک شوند. در فصل 09-2008 و در دیدار بایرن و اسپورتینگ لیسبون، بایرنی ها در روز 25 فوریه موفق شدند 5 گل در خانه اسپورتینگ لیسبون به ثمر برسانند. این گلها توسط ریبری(42 و 63)، کلوزه(57) و لوکا تونی( 84 و 1+90)به ثمر رسید.

دیدار بایرن و اسپورتینگ لیسبون

در روز 10 مارس مسابقه برگشت دو تیم برگزار شد و این بار هم بایرن حریف خود را هفت بر یک در هم کوبید. این بار گلهای باواریایی ها توسط پودولسکی( 7و 34)،  پولگا( 39- گل به خودی)، شواین اشتایگر(43)، فن بومل( 74)، کلوزه(82) و مولر(90) به ثمر رسید و تنها یک بار در دقیقه 42 توسط موتینیو دروازه خود را باز شده دیدند. به این ترتیب در بازی دو تیم 13 گل به ثمر رسید و سهم بایرن 12 گل است.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 گل در پرگل ترین دیدار تاریخ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..