تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش‌آموزان باغملک به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

شاپور احمدی در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: به منظور زیارت یادمان‌های شهدا دانش‌آموزان پسر شهرستان باغملک به اردوی راهیان نور اعزام شدند، این دانش‌آموزان از پایه دهم بودند که برای آشنا شدن با دلاوری و رشادت رزمندگان اسلام به مدت 2 روز به این اردوی زیارتی رفتند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان از شهرهای باغملک، قلعه‌تل، صیدون و میداوود و روستاهای تابعه بودند که به اردوی راهیان نور رفتند و با حضور مسئولان محلی از دبیرستان  شهید نوری ممبینی و دبیرستان امام رضا(ع) باغملک به سوی مناطق عملیاتی بدرقه شدند.

فرمانده سپاه باغملک عنوان کرد: در این اردو 800 دانش آموز پسر باغملکی از دبیرستان‌های نقاط مختلف شهرستان به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند که با هماهنگی انجام شده در هر اتوبوس به همراه دانش‌آموزان یک روحانی حضور داشت و مسائل شرعی و دینی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه در هر اتوبوس یک راوی دفاع مقدس نیز حضور داشت، خاطرنشان کرد: این راویان در طول مسیر و مناطق عملیاتی برای دانش‌آموزان به روایتگری و بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند.

احمدی در ادامه به بیان برخی از برنامه‌های اجرا شده در این اردو پرداخت و اضافه کرد: دانش‌آموزان باغملکی در روز نخست اردوی راهیان نور به خرمشهر رفتند و مشهد شهدای شلمچه و یادمان عملیات کربلای 5 را زیارت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین دانش‌آموزان باغملکی شب را در اردوگاه سردار شهید بهروز غلامی (شهید محلاتی) اهواز سپری کردند که در این اردوگاه برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی برای آنها اجرا شد.

به گفته فرمانده سپاه باغملک، در روز دوم اردوی راهیان نور دانش‌آموزان باغملک به زیارت مزار سردار سرلشکر سید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده عملیات نصر و دیگر شهدای حماسه‌ساز هویزه رفتند و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

وی تاکید کرد: دشمن سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های منظم و منسجم ذهن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ما را از فرهنگ نورانی ایثار، جهاد در راه خدا  و شهادت دور کند و فرهنگ باطل غربی را جایگزین آن سازد که نباید آن را نادیده بگیریم.

احمدی با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان نور گفت: یکی از برنامه‌ها برای خنثی‌سازی این اهداف حضور در یادمان شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که در همین راستا دانش‌آموزان باغملکی به سرزمین نور اعزام شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش‌آموزان باغملک به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..